חומר מעניין - איך אפשר לקבל עדכונים שוטפים ?
למטה מימין "רוצה לקבל עדכונים ...." הכנס את כתובת המייל שלך ואחר כך עקוב אחרי ההוראות. עדכון במייל ישלח על כל פוסט חדש בבלוג - מומלץ בחום

אני חדש כאן - איך מוצאים פה משהו ?
בקלות:
אפשרות ראשונה - חיפוש בעזרת גוגל, כאן למטה מימין, הקלד כל מילת (או מילות חיפוש) ולחץ על "חפש"
אפשרות שנייה - לפי נושא, גלול עוד קצת למטה ותראה מצד ימין את רשימת הנושאים הרלוונטיים, הקלק על הנושא שמעניין אותך

מצאתי לינק שלא עובד - מה עושים ?
זו בעיה עם חלק מהפוסטים הישנים, כתוב לי תגובה בבלוג ואני אתקן את הלינק

מה מותר ומה אסור לעשות עם החומר באתר ?
מותר: לצלם, לקרוא, להדפיס, להעתיק, לשכפל, לתת לחברים (ראה אפשרויות שיתוף בסוף כל פוסט)
כל עוד:
א. לא עושים שימוש מסחרי
ב. אם מעתיקים, מדפיסים או משתפים - נא לשמור על הקרדיטים וההפניות המקוריים לבלוג

יש לי עוד משהו להגיד\לשאול\להעיר - איך פונים אליך?
שים תגובה כדי שכולם יראו, או גלול עד למטה ל״טופס הפנייה״ ושלח פנייה אלי.

שימוש פורה
גל

יום שלישי, 7 בפברואר 2012

סיכום שיעור מספר 9 בשיווק - מתאריך 04-01-2012

נושאי השיעור:
  • שוק הצרכנים.
  • השוק המוסדי
  • השוק התעשייתי (שוק היצרנים) 
  • בין מוצר תעשייתי למוצר צרכני 
  • שוק תעשייתי - מאפיינים: מספר הקונים, הבנה, מניעים כלכליים, אחריות הקנייה, מוצרים לא ידידותיים, שימוש אינטנסיבי, שכירות החכרה. 
  • מאפייני הביקוש - ביקוש נובע, גמישות ביקוש ראשוני - קשיחה, תנודתיות גבוהה, תופעת התאוצה
  • איסוף מידע בשיווק: צמצום אי וודאות, זיהוי איומים.
  • מידע שגרתי \ מודיעיני
  • מידע ספציפי - מחקר שווקים
  • מקור ראשוני מול מקור משני

לינק לסיכום:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-9_04012012.pdf

אין תגובות: