נושאי השיעור:
לינק לסיכום:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-9_04012012.pdf
- שוק הצרכנים.
- השוק המוסדי
- השוק התעשייתי (שוק היצרנים)
- בין מוצר תעשייתי למוצר צרכני
- שוק תעשייתי - מאפיינים: מספר הקונים, הבנה, מניעים כלכליים, אחריות הקנייה, מוצרים לא ידידותיים, שימוש אינטנסיבי, שכירות החכרה.
- מאפייני הביקוש - ביקוש נובע, גמישות ביקוש ראשוני - קשיחה, תנודתיות גבוהה, תופעת התאוצה
- איסוף מידע בשיווק: צמצום אי וודאות, זיהוי איומים.
- מידע שגרתי \ מודיעיני
- מידע ספציפי - מחקר שווקים
- מקור ראשוני מול מקור משני
לינק לסיכום:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-9_04012012.pdf
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה