חומר מעניין - איך אפשר לקבל עדכונים שוטפים ?
למטה מימין "רוצה לקבל עדכונים ...." הכנס את כתובת המייל שלך ואחר כך עקוב אחרי ההוראות. עדכון במייל ישלח על כל פוסט חדש בבלוג - מומלץ בחום

אני חדש כאן - איך מוצאים פה משהו ?
בקלות:
אפשרות ראשונה - חיפוש בעזרת גוגל, כאן למטה מימין, הקלד כל מילת (או מילות חיפוש) ולחץ על "חפש"
אפשרות שנייה - לפי נושא, גלול עוד קצת למטה ותראה מצד ימין את רשימת הנושאים הרלוונטיים, הקלק על הנושא שמעניין אותך

מצאתי לינק שלא עובד - מה עושים ?
זו בעיה עם חלק מהפוסטים הישנים, כתוב לי תגובה בבלוג ואני אתקן את הלינק

מה מותר ומה אסור לעשות עם החומר באתר ?
מותר: לצלם, לקרוא, להדפיס, להעתיק, לשכפל, לתת לחברים (ראה אפשרויות שיתוף בסוף כל פוסט)
כל עוד:
א. לא עושים שימוש מסחרי
ב. אם מעתיקים, מדפיסים או משתפים - נא לשמור על הקרדיטים וההפניות המקוריים לבלוג

יש לי עוד משהו להגיד\לשאול\להעיר - איך פונים אליך?
שים תגובה כדי שכולם יראו, או גלול עד למטה ל״טופס הפנייה״ ושלח פנייה אלי.

שימוש פורה
גל

יום רביעי, 8 בפברואר 2012

סיכום שיעור מספר 10 בשיווק מתאריך 11-1-2012

נושאי השיעור
  • איסוף מידע בשיווק - תהליך המחקר
  • שלב 1 - הגדרת הבעיה
  • מחקר גישוש, ראיונות עומק, קבוצות מיקוד, פאנל
  • שלב 2 - קביעת המידע הדרוש 
  • שלב 3 - קביעת השיטה לאיסוף המידע
  • העדפת מקורות משניים על פני ראשוניים
  • תצפית, מידע מנשאלים, סקרים
  • פרמטרים שקשורים לטיב של סקרים:גודל המדגם, אקראיות
  • כלי המחקר: טלפון, שאלון אינטרנטי, מכתבים, שאלון פרונטלי על ידי ביקור. (הכי טוב, הכי יקר)
  • שאלון - רב תשובתי\דו תשובתי\חד תשובתי (שאלות פתוחות) 
  • שאלות לא ישירות
  • שגיאות והטיות: 
  • שגיאות דגימה - מדגם לא מייצג
  • שגיאת אי מענה - המדגם מייצג אבל רק חלק עונים
  • שגיעת מענה - אי דיוק מכוון או לא מכוון
לינק לסיכום:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-10_11012012.pdf

אין תגובות: