סיכום שיעור באדיבות נופר
נושאי השיעור:
נושאי השיעור:
- המשך שגיאות במדגם
- סיבות לשגיאת מענה: אי דיוק מכוון (חוסר סבלנות, יוקרתיות, פרטיות, המראיין, שאלות מכוונות) אינטרסים בהטיית שאלות
- סיכות לשגיאת מענה: אי דיוק לא מכוון (זיכרון, שאלות לא חד משמעיות, שתי שאלות באותה שאלה, שאלות ארוכות או לא מובנות)
- שאלונים נאיביים
- ניתוח המידע
- כתיבת הדוח
- מדיניות המוצר - קו המוצרים
- עקומת הלמידה \ הנסיון = יתרון לגודל
- מחזור חיי המוצר:
- הצגה\חדירה - עלויות ייצור גבוהות, מחירים נמוכים (חדירה) או גבוהים (גריפה), ביקוש ראשוני חלש, נדרשים מאמצי שיווק ושכנוע שוק. אין תשתית צריכה
- צמיחה - עלייה משמעותית במכירות, ירידה בעלויות, בד"כ ירידה במחירים, לא רגיש למיתון, הווצרות של ביקוש סלקטיבי
- בגרות - תחרות קשה, ירידה בעלויות, בידול, צמיחה בשיעור נמוך, רווחים קטנים
- רווייה - מכירות יציבותף רווחים יציבים, מכירות למטרת החלפה, מפעילים אסטרטגיה של פילוח ושיווק מבודל, הוצאות נמוכות מאוד.
- דעיכה - מכירות יורדות, מוצר תחליפי או מוצר שהותקף. פירמות גדולות יוצאות מהמשחק
- מחזור חיים למוצר מול מחזור חיים למודל
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה