חומר מעניין - איך אפשר לקבל עדכונים שוטפים ?
למטה מימין "רוצה לקבל עדכונים ...." הכנס את כתובת המייל שלך ואחר כך עקוב אחרי ההוראות. עדכון במייל ישלח על כל פוסט חדש בבלוג - מומלץ בחום

אני חדש כאן - איך מוצאים פה משהו ?
בקלות:
אפשרות ראשונה - חיפוש בעזרת גוגל, כאן למטה מימין, הקלד כל מילת (או מילות חיפוש) ולחץ על "חפש"
אפשרות שנייה - לפי נושא, גלול עוד קצת למטה ותראה מצד ימין את רשימת הנושאים הרלוונטיים, הקלק על הנושא שמעניין אותך

מצאתי לינק שלא עובד - מה עושים ?
זו בעיה עם חלק מהפוסטים הישנים, כתוב לי תגובה בבלוג ואני אתקן את הלינק

מה מותר ומה אסור לעשות עם החומר באתר ?
מותר: לצלם, לקרוא, להדפיס, להעתיק, לשכפל, לתת לחברים (ראה אפשרויות שיתוף בסוף כל פוסט)
כל עוד:
א. לא עושים שימוש מסחרי
ב. אם מעתיקים, מדפיסים או משתפים - נא לשמור על הקרדיטים וההפניות המקוריים לבלוג

יש לי עוד משהו להגיד\לשאול\להעיר - איך פונים אליך?
שים תגובה כדי שכולם יראו, או גלול עד למטה ל״טופס הפנייה״ ושלח פנייה אלי.

שימוש פורה
גל

יום רביעי, 8 בפברואר 2012

סיכום שיעור מספר 11 בשיווק - מתאריך 18-1-2012

סיכום שיעור באדיבות נופר

נושאי השיעור:
  • המשך שגיאות במדגם
  • סיבות לשגיאת מענה: אי דיוק מכוון (חוסר סבלנות, יוקרתיות, פרטיות, המראיין, שאלות מכוונות) אינטרסים בהטיית שאלות
  • סיכות לשגיאת מענה: אי דיוק לא מכוון (זיכרון, שאלות לא חד משמעיות, שתי שאלות באותה שאלה, שאלות ארוכות או לא מובנות)
  • שאלונים נאיביים
  • ניתוח המידע
  • כתיבת הדוח
  • מדיניות המוצר - קו המוצרים
  • עקומת הלמידה \ הנסיון = יתרון לגודל
  • מחזור חיי המוצר: 
  • הצגה\חדירה - עלויות ייצור גבוהות, מחירים נמוכים (חדירה) או גבוהים (גריפה), ביקוש ראשוני חלש, נדרשים מאמצי שיווק ושכנוע שוק. אין תשתית צריכה
  • צמיחה - עלייה משמעותית במכירות, ירידה בעלויות, בד"כ ירידה במחירים, לא רגיש למיתון, הווצרות של ביקוש סלקטיבי
  • בגרות - תחרות קשה, ירידה בעלויות, בידול, צמיחה בשיעור נמוך, רווחים קטנים
  • רווייה - מכירות יציבותף רווחים יציבים, מכירות למטרת החלפה, מפעילים אסטרטגיה של פילוח ושיווק מבודל, הוצאות נמוכות מאוד.
  • דעיכה - מכירות יורדות, מוצר תחליפי או מוצר שהותקף. פירמות גדולות יוצאות מהמשחק
  • מחזור חיים למוצר מול מחזור חיים למודל
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-11_by_nofar.pdf

אין תגובות: