חומר מעניין - איך אפשר לקבל עדכונים שוטפים ?
למטה מימין "רוצה לקבל עדכונים ...." הכנס את כתובת המייל שלך ואחר כך עקוב אחרי ההוראות. עדכון במייל ישלח על כל פוסט חדש בבלוג - מומלץ בחום

אני חדש כאן - איך מוצאים פה משהו ?
בקלות:
אפשרות ראשונה - חיפוש בעזרת גוגל, כאן למטה מימין, הקלד כל מילת (או מילות חיפוש) ולחץ על "חפש"
אפשרות שנייה - לפי נושא, גלול עוד קצת למטה ותראה מצד ימין את רשימת הנושאים הרלוונטיים, הקלק על הנושא שמעניין אותך

מצאתי לינק שלא עובד - מה עושים ?
זו בעיה עם חלק מהפוסטים הישנים, כתוב לי תגובה בבלוג ואני אתקן את הלינק

מה מותר ומה אסור לעשות עם החומר באתר ?
מותר: לצלם, לקרוא, להדפיס, להעתיק, לשכפל, לתת לחברים (ראה אפשרויות שיתוף בסוף כל פוסט)
כל עוד:
א. לא עושים שימוש מסחרי
ב. אם מעתיקים, מדפיסים או משתפים - נא לשמור על הקרדיטים וההפניות המקוריים לבלוג

יש לי עוד משהו להגיד\לשאול\להעיר - איך פונים אליך?
שים תגובה כדי שכולם יראו, או גלול עד למטה ל״טופס הפנייה״ ושלח פנייה אלי.

שימוש פורה
גל

יום שבת, 13 באוקטובר 2012

מבחן דוגמא במשאבי אנוש + תשובות

להלן מבחן שסיגל מצאה באינטרנט בנושא משאבי אנוש:
לא כל השאלות רלוונטיות למה שלמדנו (אז בבקשה, לא להלחץ אם זה לא נראה מוכר:

הנה השאלון:
  https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/hr_evaluation/sample_exam.pdf


הנה התשובות (לדעתי)
אם יש לכם\ן תיקונים הערות לתשובות שלי, בשמחה.

שאלה 1
לא למדנו

שאלה 2
אף אחת מהתשובות - לפי מה שלמדנו גיוס הוא בנייה של מאגר אנשים, א הכי קרוב.

שאלה 3
א. - לא דיברנו על זה בכתה, אבל זה נראה הגיוני

שאלה 4.
ד. - למדנו בקורס שב' לא נכון (בשביל זה יש טופס מידע ביוגרפי - biographical blank). א' נראה נכון וג' למדנו שנכון, לכן התשובה היא ד'

שאלה 5.
כל התשובות נכונות: על א', ב', ד' וה' למדנו

שאלה 6.
לא למדנו

שאלה 7.
א. - נראה לי שראשית המאה ה20 מתאים לגישה המכאנית (מחקרי הו'תורן התחילו רק בשנות ה30 של המאה ה20)

שאלה 8.
לא למדנו - אני מנחש שא'

שאלה 9.
לא למדנו

שאלה 10
ג.

שאלה 11
לא למדנו - אבל התשובה היא א'

שאלה 12
ב'

שאלה 13
לא למדנו

שאלה 14
לא למדנו

שאלה 15
ג'

שאלה 16
א.

שאלה 17
לא למדנו

שאלה 18
א.

שאלה 19
ד.

שאלה 20
ב.

שאלה 21
לא למדנו

שאלה 22
לפי מה שלמדנו - התשובה היא הטיית האישור. אבל במקרה הזה התשובה הכי מתאימה היא הטיית הדמיון

שאלה 23
א.

שאלה 24
לא למדנו

שאלה 25
א. (לא בטוח שלמדנו - אבל נראה הגיוני)


אין תגובות: