חומר מעניין - איך אפשר לקבל עדכונים שוטפים ?
למטה מימין "רוצה לקבל עדכונים ...." הכנס את כתובת המייל שלך ואחר כך עקוב אחרי ההוראות. עדכון במייל ישלח על כל פוסט חדש בבלוג - מומלץ בחום

אני חדש כאן - איך מוצאים פה משהו ?
בקלות:
אפשרות ראשונה - חיפוש בעזרת גוגל, כאן למטה מימין, הקלד כל מילת (או מילות חיפוש) ולחץ על "חפש"
אפשרות שנייה - לפי נושא, גלול עוד קצת למטה ותראה מצד ימין את רשימת הנושאים הרלוונטיים, הקלק על הנושא שמעניין אותך

מצאתי לינק שלא עובד - מה עושים ?
זו בעיה עם חלק מהפוסטים הישנים, כתוב לי תגובה בבלוג ואני אתקן את הלינק

מה מותר ומה אסור לעשות עם החומר באתר ?
מותר: לצלם, לקרוא, להדפיס, להעתיק, לשכפל, לתת לחברים (ראה אפשרויות שיתוף בסוף כל פוסט)
כל עוד:
א. לא עושים שימוש מסחרי
ב. אם מעתיקים, מדפיסים או משתפים - נא לשמור על הקרדיטים וההפניות המקוריים לבלוג

יש לי עוד משהו להגיד\לשאול\להעיר - איך פונים אליך?
שים תגובה כדי שכולם יראו, או גלול עד למטה ל״טופס הפנייה״ ושלח פנייה אלי.

שימוש פורה
גל

יום רביעי, 8 בפברואר 2012

סיכום שיעור מספר 12 מתאריך 25-1-2012

נושאי השיעור:
  • מדיניות המוצר - המשך
  • רוויה (הרחבה) - אין צמיחה, רגישות למיתון, שיווק מבודל או שיווק מרוכז, חסם כניסה גבוה (או על ידי פילוח ושיווק מרוכז או על ידי עלויות נמוכות) 
  • דעיכה - מכירות יורדות בכלל השוק, עובר לפירמות קטנות ונישות, לעיתים יש תחייה מחודשת (וינטאג')
  • תכנון לטווח ארוך
  • תיאוריית BCG
  • פרה - נתח שוק גבוה, צמיחה נמוכה, כדאי לחלוב
  • כלב - נתח שוק נמוך, צמיחה נמוכה, כדאי להפטר
  • כוכב - נתח שוק גבוה, צמיחה גבוהה, כדאי להשקיע
  • ילד בעייתי - נתח שוק נמוך, צמיחה גבוה, כדאי להשקיע
  • אריזה: שימושים של אריזה (הגנה, שיווק, ערך עצמי, שימוש נוח) 
  • עלויות של אריזה
  • חלק ג' - שם המותג
  • סמל מסחרי - עוזר ליצור בידול
  • מיתוג - בידול באופן שלשם המותג יש ערך בפני עצמו
  • רישום סמלים מסחריים - הגנה יותר טובה על שם המותג
  • שיקולים: אסוציאציות חיוביות, שם זכיר
  • שם פרטי מול שם משפחה
  • מותגי מדבקה - מותגים פרטיים - יוצר נאמנות אבל מטיל את האחריות על החנות
  • מדיניות ההפצה - צינורות ההפצה
  • יתרונות: מימון, חלוקת סיכונים, נשיאה במאמצי השיווק, אכסון, טיפול בתשלומים קטנים, צמצום מספר הטרזקציות, השלמת מוצרים, איסוף מידע, ביקורת איכות. 
  • לוגיסטיקה - הפצה פיסית
  • צמצום סך כל עלויות ההפצה (אחסון, הובלה, שירות וכו')
  • שמירה על רמת שירות
לינק לסיכום:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-12_25012012.pdf

אין תגובות: