חומר מעניין - איך אפשר לקבל עדכונים שוטפים ?
למטה מימין "רוצה לקבל עדכונים ...." הכנס את כתובת המייל שלך ואחר כך עקוב אחרי ההוראות. עדכון במייל ישלח על כל פוסט חדש בבלוג - מומלץ בחום

אני חדש כאן - איך מוצאים פה משהו ?
בקלות:
אפשרות ראשונה - חיפוש בעזרת גוגל, כאן למטה מימין, הקלד כל מילת (או מילות חיפוש) ולחץ על "חפש"
אפשרות שנייה - לפי נושא, גלול עוד קצת למטה ותראה מצד ימין את רשימת הנושאים הרלוונטיים, הקלק על הנושא שמעניין אותך

מצאתי לינק שלא עובד - מה עושים ?
זו בעיה עם חלק מהפוסטים הישנים, כתוב לי תגובה בבלוג ואני אתקן את הלינק

מה מותר ומה אסור לעשות עם החומר באתר ?
מותר: לצלם, לקרוא, להדפיס, להעתיק, לשכפל, לתת לחברים (ראה אפשרויות שיתוף בסוף כל פוסט)
כל עוד:
א. לא עושים שימוש מסחרי
ב. אם מעתיקים, מדפיסים או משתפים - נא לשמור על הקרדיטים וההפניות המקוריים לבלוג

יש לי עוד משהו להגיד\לשאול\להעיר - איך פונים אליך?
שים תגובה כדי שכולם יראו, או גלול עד למטה ל״טופס הפנייה״ ושלח פנייה אלי.

שימוש פורה
גל

יום שבת, 13 באוקטובר 2012

סיכום שיעור מספר 7 בחקר תפקידים - מתאריך 2-9-2012

נושאי השיעור
  • מבחני יכולת קוגניטיבית: משכל, אינטיליגנציה, יכולת שכלית, מבחנים פסיכומטריים
  • יכולת מול הישג, כללי מול ספציפי
  • דוגמא למבחן משכל של וקסלר - חלק מילולי מול ביצועי
  • קשר בין מבחני קוגניציה למבחני אישיות 

  • דגימות עבודה
  • הדגמה מול דגימה של ממש
  • חסרונות ויתרונות
  • מרכזי הערכה
  • מאפיינים - סימולציה, קבוצות, ריבוי מימדים
  • שלבים - הגדרת מטרה, הגדרת המעריכים, פיתוח, ביצוע
  • כללים לפיתוח נכון של מרכז הערכה


לינק לסיכום
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/hr_evaluation/lesson-7_new.pdf

אין תגובות: