חומר מעניין - איך אפשר לקבל עדכונים שוטפים ?
למטה מימין "רוצה לקבל עדכונים ...." הכנס את כתובת המייל שלך ואחר כך עקוב אחרי ההוראות. עדכון במייל ישלח על כל פוסט חדש בבלוג - מומלץ בחום

אני חדש כאן - איך מוצאים פה משהו ?
בקלות:
אפשרות ראשונה - חיפוש בעזרת גוגל, כאן למטה מימין, הקלד כל מילת (או מילות חיפוש) ולחץ על "חפש"
אפשרות שנייה - לפי נושא, גלול עוד קצת למטה ותראה מצד ימין את רשימת הנושאים הרלוונטיים, הקלק על הנושא שמעניין אותך

מצאתי לינק שלא עובד - מה עושים ?
זו בעיה עם חלק מהפוסטים הישנים, כתוב לי תגובה בבלוג ואני אתקן את הלינק

מה מותר ומה אסור לעשות עם החומר באתר ?
מותר: לצלם, לקרוא, להדפיס, להעתיק, לשכפל, לתת לחברים (ראה אפשרויות שיתוף בסוף כל פוסט)
כל עוד:
א. לא עושים שימוש מסחרי
ב. אם מעתיקים, מדפיסים או משתפים - נא לשמור על הקרדיטים וההפניות המקוריים לבלוג

יש לי עוד משהו להגיד\לשאול\להעיר - איך פונים אליך?
שים תגובה כדי שכולם יראו, או גלול עד למטה ל״טופס הפנייה״ ושלח פנייה אלי.

שימוש פורה
גל

יום שלישי, 7 בפברואר 2012

סיכום שיעור מספר 6 בשיווק מתאריך 14-12-2011

נושאי השיעור
  • מיצוב המוצר - positioning - תדמית המוצר ביחס למימדים עיקריים המזהים מותגים בקטגוריה מסויימת
  • מיצוב מלכתחילה\אקטיבי - מיצוב על ידי היצרן במטרה להשפיע על התדמית
  • מיצוב בדיעבד - האופן בו המוצר נתפס
  • שימוש בנתונים חשבונאיים בשיווק
  • ניתוח סקטוריאלי - סוג מוצר, סוג לקוח, סוג הזמנה
  • ניתוח נקודת האיזון
  • השוק: שוק הצרכנים, השוק התעשייתי (שוק היצרנים), שוק המוסדות: בתי חולים, אוניברסיטאות, השוק הממשלתי, שוק המתווכים
  • סוגי מוצרים - מוצרי נוחות, מוצרי חיפוש, מוצרים ייחודיים
  • מדיניות הפצה: מירבית, בררנית, בלעדית
  • משיכה מול דחיפה
  • סוגי ביקוש - ראשוני (למוצר), סלקטיבי (למותג)

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-6_14122011.pdf

אין תגובות: