נושאי השיעור
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-6_14122011.pdf
- מיצוב המוצר - positioning - תדמית המוצר ביחס למימדים עיקריים המזהים מותגים בקטגוריה מסויימת
- מיצוב מלכתחילה\אקטיבי - מיצוב על ידי היצרן במטרה להשפיע על התדמית
- מיצוב בדיעבד - האופן בו המוצר נתפס
- שימוש בנתונים חשבונאיים בשיווק
- ניתוח סקטוריאלי - סוג מוצר, סוג לקוח, סוג הזמנה
- ניתוח נקודת האיזון
- השוק: שוק הצרכנים, השוק התעשייתי (שוק היצרנים), שוק המוסדות: בתי חולים, אוניברסיטאות, השוק הממשלתי, שוק המתווכים
- סוגי מוצרים - מוצרי נוחות, מוצרי חיפוש, מוצרים ייחודיים
- מדיניות הפצה: מירבית, בררנית, בלעדית
- משיכה מול דחיפה
- סוגי ביקוש - ראשוני (למוצר), סלקטיבי (למותג)
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/gal-nac/marketing/lesson-6_14122011.pdf
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה