חומר מעניין - איך אפשר לקבל עדכונים שוטפים ?
למטה מימין "רוצה לקבל עדכונים ...." הכנס את כתובת המייל שלך ואחר כך עקוב אחרי ההוראות. עדכון במייל ישלח על כל פוסט חדש בבלוג - מומלץ בחום

אני חדש כאן - איך מוצאים פה משהו ?
בקלות:
אפשרות ראשונה - חיפוש בעזרת גוגל, כאן למטה מימין, הקלד כל מילת (או מילות חיפוש) ולחץ על "חפש"
אפשרות שנייה - לפי נושא, גלול עוד קצת למטה ותראה מצד ימין את רשימת הנושאים הרלוונטיים, הקלק על הנושא שמעניין אותך

מצאתי לינק שלא עובד - מה עושים ?
זו בעיה עם חלק מהפוסטים הישנים, כתוב לי תגובה בבלוג ואני אתקן את הלינק

מה מותר ומה אסור לעשות עם החומר באתר ?
מותר: לצלם, לקרוא, להדפיס, להעתיק, לשכפל, לתת לחברים (ראה אפשרויות שיתוף בסוף כל פוסט)
כל עוד:
א. לא עושים שימוש מסחרי
ב. אם מעתיקים, מדפיסים או משתפים - נא לשמור על הקרדיטים וההפניות המקוריים לבלוג

יש לי עוד משהו להגיד\לשאול\להעיר - איך פונים אליך?
שים תגובה כדי שכולם יראו, או גלול עד למטה ל״טופס הפנייה״ ושלח פנייה אלי.

שימוש פורה
גל

יום רביעי, 9 במרץ 2011

סיכום שיעור מספר 3 בפסיכולוגיה התפתחותית מתאריך 6-3-2011 וגם כמה עדכונים

שלום לחברי החרוצים לספסל הלימודים.
אני מניח שכמה מכם שאלו את עצמכם לאן נעלמתי (ואני מאוכזב אם לא)
אז הנה הסיפור המקוצר:
בשבוע שעבר הייתי באוסטריה בחופשת סקי,
החמישה ימים הראשונים היו נהדרים, שלג מצויין, מזג אוויר נעים ואתר מהמתוקתקים שראיתי
לצערי, ביום החמישי היתה לי התקלות לא נעימה עם סלע ששלחה אותי למרפאה למספר תפרים (למישהוא יש דז'ה-וו מסמסטר קודם?)

את הימים האחרונים אני מבלה בלחזור לעניניים בכל התחומים בחיים, כולל הלימודים ויש לשער שאם הכל ילך לפי התכנון אני אגיע (צולע אבל אופטימי) לכיתה ביום שישי בבוקר.

בנתיים ראיתי שעדי עושה עבודה מצויינת בסיכום השיעורים,
אני מתחיל להעלות את מה שהצטבר אצלי לבלוג, זה ייקח זמן אז סבלנות - אם אתם צריכים משהו מסויים תשלחו לי מייל.

להלן הסיכום של שיעור מספר 3 בפסיכולוגיה התפתחותית באדיבות עדי
העברתי אותו לקובץ אחד בפורמט PDF (שעובר טוב בכל המחשבים ומערכות ההפעלה)
לינק לשעור:
http://www.zumodrive.com/share/aYfBNWYxOW

נושאי השיעור:
לחוות ולהביע רגשות
  • התפתחות של רגשות בסיסיים
  • כיצד מודדים רגשות אצל תינוקות
  • רגשות מורכבים
  • הבדלים תרבותיים בביטוי רגשי
חושים
  • ריח
  • טעם
  • מגע וחוש המישוש
  • שמיעה
  • ראיה
למידה

אין תגובות: