לכל הלומדים ברגע האחרון,
הנה לינק לכל החומר הרלוונטי לסטטיסטיקה בבלוג:
http://behavioral-sciences-nac.blogspot.com/search/label/%D7%A1%D7%98%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94
עוד משהו שכדאי לשים לב אליו: בבחינה לדוגמה יש כמה שאלות מתחכמות שכדאי לפחות להכיר
שאלה 4 - הטבלה מסודרת באופן מטעה, למעשה השאלה היא על קשר בין אזור מגורים לארץ ייצור (שמי<->שמי)
ולכן הדרך למצוא מדד קשר הוא על פי מדד קרמר, צריך לסדר את הנתונים בטבלה כך שאזור המגורים בעמודות וארץ הייצור בשורות ובתוך הטבלה מספר המשפחות העונות לקריטריון (למשל אזור מגורים: צפון, ארץ ייצור: יפן - סה"כ שתי משפחות) ואז להמשיך כרגיל עם חישוב מדד קרמר - לחשב סכום שורות, עמודות Oi, Ei חי בריבוע וכו' וכו'
שאלה 5 - נראה שגיל אוהב שאלות הבנה כאלה, אז כדאי להכיר
שאלה 6 - צריך להמיר את ההיסטוגרמה לטבלה של צפיפות, שכיחות, שכיחות מצטברת וכו' ואז החיים קלים. שכיחות היא שטח המלבן, צפיפות היא גובה, ורוחב המחלקה הוא רוחב המלבן. לדוגמא המלבן הראשון הוא 0-3, צפיפות 4, רוחב 3 שכיחות 4*3=12
בהצלחה לכולם,
הנה לינק לכל החומר הרלוונטי לסטטיסטיקה בבלוג:
http://behavioral-sciences-nac.blogspot.com/search/label/%D7%A1%D7%98%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94
עוד משהו שכדאי לשים לב אליו: בבחינה לדוגמה יש כמה שאלות מתחכמות שכדאי לפחות להכיר
שאלה 4 - הטבלה מסודרת באופן מטעה, למעשה השאלה היא על קשר בין אזור מגורים לארץ ייצור (שמי<->שמי)
ולכן הדרך למצוא מדד קשר הוא על פי מדד קרמר, צריך לסדר את הנתונים בטבלה כך שאזור המגורים בעמודות וארץ הייצור בשורות ובתוך הטבלה מספר המשפחות העונות לקריטריון (למשל אזור מגורים: צפון, ארץ ייצור: יפן - סה"כ שתי משפחות) ואז להמשיך כרגיל עם חישוב מדד קרמר - לחשב סכום שורות, עמודות Oi, Ei חי בריבוע וכו' וכו'
שאלה 5 - נראה שגיל אוהב שאלות הבנה כאלה, אז כדאי להכיר
שאלה 6 - צריך להמיר את ההיסטוגרמה לטבלה של צפיפות, שכיחות, שכיחות מצטברת וכו' ואז החיים קלים. שכיחות היא שטח המלבן, צפיפות היא גובה, ורוחב המחלקה הוא רוחב המלבן. לדוגמא המלבן הראשון הוא 0-3, צפיפות 4, רוחב 3 שכיחות 4*3=12
השאלות:
בהצלחה לכולם,
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה